IKEA

Jag måste börja att be om ursäkt för att jag laddar upp så lite bilder, men det blir så nu när jag bloggar från mobilen. När jag kommer hem och har datan så ska jag ändra på det :) Just nu är vi i Sundsvall, köpte kök på IKEA på förmiddagen och där träffade vi även min fina vän Therez och hennes sambo. I morgon ska vi ses igen, roligt! Nu är vi på Sundsvalls GK (golfbana), sambon ska spela golftävling i morgon och förhoppningsvis söndag också, då blir det även IKEA igen för lite inköp. Ni är några som är här och läser, skulle vara riktigt skoj om ni lämnade en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om, något särskilt ni vill veta eller är nyfikna på, något ni gärna vill att jag skriver om? Ja passa på och fråga nu :) trevlig fredagkväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul med Ikeashopping. :-)

2011-08-13 @ 18:04:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0