LÖRDAG

Lördag och snart sista veckan på den långa semester som jag och sambon haft tillsammans med lillan, helt underbart att ha spenderat sommaren tillsammans. Hela veckan har det varit tävlingsvecka på golfbanan som vi tillhör så sambon har tävlat nästan varje dag och denna lördag är inget undantag, men idag är det "släktgolf" som vi blivit inbjudna till (inte våran släkt utan goda vänners) men jag och Towe stannade hemma eftersom vädret inte är det bästa.

Idag har jag vilodag från träningen men i morgon är det dags för en löprunda igen. Känner mig dock fortfarande lite krasslig, antar att det är allergin som gör sig påmind och lite förkylning.

Här om veckan gick jag och fixade mina naglar på Make Up Store, visst blev dem fina!


Önskar er en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0