Målet = TJEJMILEN 2011 (30 DAGAR KVAR)

Som ni vet blev ju jag mamma i september 2010 och har aldrig gillat att springa, men nu i februari (2011) bestämde jag mig för att ha Tjejmilen 2011 som mål (att komma i något sånär form efter graviditet), nu är vi snart där och jag kämpar på i löpspåret, totalt sedan slutet av februari har det blivit 240km löpning (och då har jag tränat annat också) och jag börjar faktiskt tycka att det är helt okej, men än är jag inte riktigt där då jag tycker att det är roligt haha :) Nu är det inte många veckor kvar och det är dags att lägga in nästa växel. Tyvärr har jag varit riktigt förkyld nu ett tag men nu är jag "back on track" och jag har lyckats ta mig ut på två löprundor och ett gympass denna vecka, skönt. Nu är det bara att hålla igång fram till Tjejmilen, 30 dagar kvar nu! Ska skärpa till mig med bloggandet nu när semestern snart är över också ska ni få följa mig dessa 30 dagar till start, vad sägs om det?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0