TACK

Tack alla ni som orkat kommentera min nya hårfärg, jag blir så glad. Det är fortfarande lite ovant men samtidigt har jag ju haft den här färgen förut så helt nytt är det ju inte, men har iaf varit blond i ca 2år nu, tiden går fort ;) I går skulle jag ta en löptur på kvällen när lillan somnade, men nu är det så att hon inte ville somna så min löptur blev inställd, nu ska vi snart på sista föräldragruppsträffen och jag har tagit på mig löparkläderna och tänkte springa hem. Blir nog en rätt okej sträcka då jag dessutom har vagnen med mig :) Jag borde rensa min garderob igen då jag hade tänkt att hitta lite nya kläder i Sthlm i helgen, har ju grymt sällskap som kan det här med mode hihi. Anna har tyvärr ingen blogg men det har ju Therez, så in och kika på Therez.se :) I kväll blir det nog att tapetsera, det är första gången vi ska göra det så håll tummarna att tapeterna sitter kvar på väggen haha. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0