Soffkväll

Ikväll har jag efter lillan somnade passat på att fixa med mig själv. Har bland annat färgat utväxten vilket var välbehövligt. Nu ser det iaf en aning bättre ut, hade kunnat vara en aning mörkare.

Tidigare idag var jag på stan och shoppade och umgicks med min kära vän Therese. Lyckades hitta en klänning som jag ska ha i morgon. Och eftersom att min nya kamera har kommit så ska jag ta en bild så ni får se vad söt den är, så kika in i morgon. Nedan ser ni ett litet smakprov på tyget.

Kram


Kommentarer
Postat av: Idah

Jag såg inte kommentaren fören nu :O

Ja jag tror det blir jätte fint, ska bara måla spjälsängen vit sen ska jag lägga ut en bild:) Den 17 maj är det sagt så nu är det bara den stora väntan kvar:)

2012-01-05 @ 14:43:56
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0