Härliga fredag

Idag är det fredag och jag och Towe ska ta vagnen och gå in till stan för att äta lunch med sambon/pappan, hade tänkt att gå på gymmet men då jag gjort det jag ska för den här veckan så blir det promenad ist vilket inte är så bara. Har inhandlat en ny top som kommer bli en favorit, ni ser den på bilden, inköpt på Gina här om dagen. Har den tillsammans med mina svarta byxor från H&M som har hög midja och lite "harems-stuk", flätat skärp och guldhjärta. Den vanliga frissan, fläta och knut, haha. Hoppas ni får en härlig dag allihopa. Nu ska jag ta och gå för tösen är så trött att hon somnat här bredvid mig på soffan. Kram från oss :-)


Kommentarer
Postat av: Therez

Fina fina du! :) Kram

2011-02-25 @ 17:41:48
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0