Nästan alltid roligt att åka buss...

Ibland är det mycket underhållande att åka buss i den här stan. Idag när vi åkte hem så blev det fullt med vagnar så varken jag eller någon annan nådde att trycka på barnvagnsknappen som sitter rätt illa till, så jag tryckte på den vanliga stopp-knappen.


Ibland är det mycket underhållande att åka buss i den här stan. Idag när vi åkte hem så blev det fullt med vagnar så varken jag eller någon annan nådde att trycka på barnvagnsknappen som sitter rätt illa till, så jag tryckte på den vanliga stopp-knappen.

När jag ska kliva av så har busschaffisen parkerat i snödrivan...hmm...jag kommer inte ut även om jag fick hjälp. En annan tjej som också står där ropar till chaffisen att köra längre fram och UT, då säger denna, tryck på barnvagnsknappen nästa gång så vet jag att det är en vagn som ska ut. Vi menade då att jag inte nådde knappen, då tyckte hon att man skulle säga till ngn annan som vi då påpekade inte heller når fram till knappen då vi står tre vagnar i rad. (För övrigt skiter de oftast i vilken knapp man trycker på). Hela bussen skakade på huvudet till denna chaffis och tyst fick jag fram "kärring"...

Ja det jag vill ha sagt är att om man inte har vagn så är det helt okej att kliva av I SNÖDRIVAN...knäppgökar.
När jag ska kliva av så har busschaffisen parkerat i snödrivan...hmm...jag kommer inte ut även om jag fick hjälp. En annan tjej som också står där ropar till chaffisen att köra längre fram och UT, då säger denna, tryck på barnvagnsknappen nästa gång så vet jag att det är en vagn som ska ut. Vi menade då att jag inte nådde knappen, då tyckte hon att man skulle säga till ngn annan som vi då påpekade inte heller når fram till knappen då vi står tre vagnar i rad. (För övrigt skiter de oftast i vilken knapp man trycker på). Hela bussen skakade på huvudet till denna chaffis och tyst fick jag fram "kärring"...

Ja det jag vill ha sagt är att om man inte har vagn så är det helt okej att kliva av I SNÖDRIVA

Kommentarer
Postat av: malin & alicia

Tack för din fina kommentar, ja jag gör designen själv :)



Hur mår ni?

& du.. Man blir aldrig brydd längre!

Vilken kärring!



kram ifrån oss

2011-02-16 @ 14:25:32
URL: http://amstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0