Slutsats=Gör helt fel...

Jag börjar tro att jag gör jägarvilan helt fel. En av de mest vältränade kollegorna på jobbet som även kör /tävlar downhill klarar knappt 3min i jägarvila och jag har gjort 7,30min, låter som att jag "fuskar" på ngt vis. Har jordens träningsvärk i låren idag så jag kan inte göra ett maxtest heller...hmm. Slutsatsen är iaf att jag måste stå på ngt sätt som gör det bra mycket lättare! Ja, jag ska iaf fortsätta träna för nu är jag utmanad till en duell i jägarvila, hihi, alltid roligt :-)

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Alltså.. då gör jag oxå helt fel!



Eller så är det helt enkelt så att jägarvilan är något man tränar upp..

2011-02-14 @ 10:30:37
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0