Fredag

Hej hej! Redan fredag igen och vad har vi då gjort idag. Jo vi har varit på mitt jobb och hälsat på, efter det så gick vi på Golds och tränade lite. Nu är vi hemma och både lillan och jag har fått oss lite mat i magen. Ikväll blir det derby-match i basket mellan Jämtland och Sundsvall och det kan vi såklart inte missa, hoppas Jämtland storspelar och vinner :-) I morgon tror jag att vi ska ta en sväng på stan och kanske blir det en tur till gymmet också, men vi får se. Trevlig kväll, kram.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tackar:)



Tror jag sagt det till 4 personer. Resten har mamma skött om. Bättre spridning hos henne än att annonsera i Dorotea-aktuellet;P

2011-01-15 @ 13:24:13
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0