Resultat och maxtest v.6

Här är resultatet på maxtesterna som vi körde första veckan och nu sista veckan i utmaningen:

Plankan: DÅ - 01:25 (på tå) NU - 02:40 = Förbättring på 01:15

Armhävningar: DÅ - 25st (på knä) NU - 40st = Förbättring på 15st

Upphopp: DÅ - 48st NU - 59st = Förbättring på 11st

Jägarvila: DÅ - 02:04 NU -07:31 = Förbättring på 05:27

Kom så långt du kan på 30 min: - 4,2km NU -4,5km = Förbättring på 0,3km


Då var det dags för redovisning av resultaten för hela utmaningen v.1-6:

Antal träningspass: 120%
Distans: 108%
Plankan: 103%
Armhävningar: 134%
Jägarvila: 215%

Personligt mål på -3kg: 0% Tyvärr går jag ner 1kg och upp 1kg osv. så det blir inga nya jeans denna gång ;)

Sammanfattning:

Behöver jag säga att jag är grymt nöjd med min prestation dessa veckor, trodde inte att jag skulle klara av distansen men de sista veckorna har jag varit flitig på gymmet och lyckats komma ikapp. Nu när vi är på G så kommer det ut en ny utmaning ikväll så håll ögonen öppna, jag hoppas att ni hänger med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0