Resultat v.1-4

Då var det måndag igen och dags för redovisning av resultaten för v.1-4

Antal träningspass: 77%
Distans: 39%
Plankan: 67%
Armhävningar: 122%
Jägarvila: 160%
Delutmaning v.4 (600min): 88% Klarade tyvärr inte detta mål men är nöjd iaf :-)
Delutmaning v.5 (1000 hopp): 20%


Jag tycker att vi alla som deltar i utmaningen gjort ett kanonjobb med tanke på att det varit både jul och nyår, all pepp till oss. Nu kör vi så det ryker de två resterade veckorna. Hoppas bara förkylningarna vill ge sig. När denna utmaning är över kommer jag att köra en till, så håll utkik i bloggen ni som inte hängde med denna gången också hänger ni också på oss ;)

Kommentarer
Postat av: Sofi H

guud va kul med en utmaning till.

Jag längtar redan :D

2011-01-03 @ 22:30:03
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Ja men visst känns det som om jag låg i fas. Du må tro jag är besviken och irriterad nu när jag knappt orkar lyfta upp lilleman...



Du tränar ju iaf på som bara sjutton i veckan har jag minsann sett! Du kanske kan hoppa lite för jag oxå?

Har en känsla av att det inte blir ett endaste hopp för min del :(



Så, nu ser jag fram mot nästa utmanin ÄNNU MER..



Kör på på nu sista tiden och jag hoppas din förkylning ger med sig helt nu oxå!!



Kram!

2011-01-06 @ 19:43:31
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Eva

Men du har ju fina bilder på finingarna som du kanske kan lägga ut? Jag har ju inga bilder på barna eftersom jag inte har någon kamera:(

2011-01-08 @ 23:57:18
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Jennika

DÅÅ ska jag va med!!!! :-)

2011-01-09 @ 11:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0