Säljer på Tradera

Japp, igår tog jag och knäppte kort på mina mammakläder för försäljning på Tradera, så nu hoppas jag att det ska inbringa lite stålar ;) Har aldrig sålt på tradera förut men handlat har jag gjort, har blivit lite barnkläder faktiskt.

I dag har vi varit på Golds och tränat med Erika och sedan gick vi på öppna förskolan och träffade lite andra mammor, pappor och barn, trevligt som vanligt.

Ikväll ska farmor komma hit och leka med Towe medan jag och sambon går på bio med Erik och Erika :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Anledningen till varför jag var "uppklädd" är för att jag inte kommer i mina byxor längre :P Har måsta beställa nya byxor i större stl. Men visst, det är jätte kul att höra :) Elma är ju bra gullig, lill skruttan. Synd bara att hon sovit varje gång jag träffat dem :P Kram

2011-01-21 @ 15:50:51
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa

Hej Sara! Tack så himla mycket vad gullig du är!,det värmer när såna som dig kommenterar :) . Grattis till din ursöta tjej!,herregud va fin hon va. Jag ser även att du ger tips och träningövningar på bloggen vad roligt!, får du bra respons?



jag är 170cm och vägde drygt 80 efter förlossningen. jag började då kanske 6 dagar efter att börja gå promenade på drygt 4-6 km oftast daglingen. Jag tyckte det funkade bäst att gå långa promenader,GIa och byta ut lunchen mot smoothies då gick det undan :).. Dom första 10 kg för mig gick på bara någon vecka. Prova med det så går det säkert jätte bra!.. Hur äter du nu och hur ofta tränar du? =) har du fått klar tecken på lite hårdare träning från barnmorskan också?. Kram!

2011-01-23 @ 09:24:52
URL: http://mmh.webblogg.se/
Postat av: Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa

ja just det men har du provat att ta bort ris/pasta/mjukbröd ett tag? smoothies drack jag nästan alla dagar till mål den första tiden för att det skulle gå fortare :). la upp en god smoothie på sidan nu. Kanske kan du prova det? eller så kanske du får lägga till ett pass till i veckan för restultat :) Kram!

2011-01-23 @ 17:11:21
URL: http://mmh.webblogg.se/
Postat av: Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa

frukost och lunch eller lunch middag de första veckorna. Funkade jättebra man blir ganska mätt också!!. Prova!! :).. tack det är ju det bloggen är till för :).. Kram!!

2011-01-23 @ 20:01:04
URL: http://mmh.webblogg.se/
Postat av: Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa

Jaa gud va kul gör det!! =).. ska bli spännande!. Kämpa på tjejen! Kram!

2011-01-23 @ 21:14:05
URL: http://mmh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0