Towe i sin gåstol ♥

Är ett tag sedan jag visade er någon bild på vår underbara dotter ♥

Det går framåt i en väldans fart och hon gillar att sitta i sin gåstol, så här kommer en bild på Towe i gåstolen :-)


Bild: Privat


Idag har vi varit på BVC i stan och träffat föräldragruppen, barnen var så söta så och hade så roligt. Det var trevligt att få träffa alla igen. På onsdag ska vi på föräldragrupp här i Lugnvik, ska bli roligt det också :-) Inna BVC så var vi och tränade på Golds också tvättade vi. Nu ska jag sätta mig i soffan och bara ta det lugnt, sambon jobbar över idag.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hallo! Kul att kika in här, sitter hemma och snorar och surfar runt på olika bloggar.

Ja gåstolar ja, de är bra de - barnen blir så mkt nöjdare då de kan ta sig runt lite själva - oj det känns som det var länge sen mina var i en sån... de är nu 17,13 år nämligen! Tiden rusar!

2011-01-26 @ 12:20:58
URL: http://ninnih.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0