EN LITEN SAMMANFATTNING

Bild: Towe på stan

Eftersom jag varit så upptagen med plugg osv. så har jag inte uppdaterat så mycket här, men det tänkte jag försöka ändra på nu. Ja så vad har vi gjort då? Jo för några veckor sedan så var min syster här med Towes kusiner, det var roligt, vi var på stan, vi åt kinamat och vi va på Djungelhuset. Behöver jag säga att det både var trötta barn OCH mammor som kom hem den dagen. Tyvärr har jag inte så många bilder därifrån men syster har iaf några. Just den dagen hade även sambon fått med sig vagnen i bilen så syster och jag fick improvisera så hennes tvillingvagn blev en trillingvagn. Towe lärde sig även att gå den veckan och nu är det full fart, hon går mest hela tiden, dessutom klättrar hon upp i soffan och på allt annat som går att klättra på. Så här är det fullt upp, men det är roligt!

Bild: Såhär satt barnen till Djungelhuset, Elma kom tyvärr inte med på bild, hon sover i sin liggdel. Emma med sina tvillingar Oscar och Elsa kom och gjorde oss sällskap. Visst ser det mysigt ut?!

Farmor kom även med ett litet golfset så lillan kan bli lika duktig på golf som pappan, men än så är det plastklubbor. Det ska börjas i tid, haha.
Bild: Towe med golfbagen och klubbor.

Fick även för oss att köpa en gunga till Towe då den som satt här i gungställningen gick sönder i vintras. Så nu har vi en gunga på gården till Towes förtjusning. Hon tycker att det är riktigt roligt att gunga.
Bild: Towe i sin röda fina gunga.

Igår var vi en sväng till Jennika och hennes son Melwin. Towe och Melwin busade så det stod härliga till. Det va riktigt trevligt att få surra lite.
Bild: Melwin och Towe myser i lekpölen. Det gulliga är att de satte sig såhär själva.

Avslutar med en bild på Towe när hon gick omkring på gräsmattan, som för övrigt är liite läskig att gå på. Och hon inte bara går på gräset hon äter det också, haha.
Bild: Towe går omkring på gården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0