KLIAR I ÖGONEN

Hade hoppats att jag skulle vakna utan förkylning idag men det kunde jag ju glömma. Måste vara någon blandning av allergi (men vad är jag allergisk mot?) och förkylning. Ska gå till apoteket och köpa ögondroppar, resten har vi nog fasiken redan hemma. Som ni ser på bilden så är mina ögon röda och svullna, näsan rinner, lock för öronen och hes, det värsta är att jag tror lillan står på tur, hon vaknade med snorig näsa idag :( Så det blir inget lopp (Jämtland på fötter) för mig idag, men mitt verkliga mål som jag haft sedan februari har jag ju kvar. Om drygt en månad bär det av till Stockholm för att springa tjejmilen tillsammans med goda vänner. Så nu ska jag vila från träningen i några dagar och hoppas att denna förkylning/allergi ger med sig och sedan är det slutspurten på träningen inför tjejmilen som gäller, målet är att korsa mållinjen på under 60minuter. Önskar er en trevlig dag och önskar att jag får bli frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0