NY KLÄNNING, FRISYRER OCH BRÄND


Ja här har ni ett litet collage på mig också. Ja vad har jag gjort i början på sommaren då, jo jag har pluggat och när jag var i sthlm på utbildning hittade jag denna fina långklänningen och köpte den. Kunde väl inte tro att jag skulle köpa mig en sådan, meen man ska aldrig säga aldrig. Den invigde jag på midsommar. När jag var i Sthlm så provade jag även att göra en ny håruppsättning som jag läste om hos Therez. Blev helt okej måste jag säga.


Jag har även lyckats bränna mig i solen, vilket inte händer särskilt ofta. Då undrar ni kanske hur jag lyckades med det och det kan jag berätta. Jag tog något som kallas för "svart på en kvart", man brukar använda det i fjällen på vintern. Ja, att använda det på sommaren i stekhet sol är INGET jag rekommenderar haha. Nu har jag turen att det röda blivit brunt ist.

Har haft uppehåll med all träning nu i ca 14 dagar och idag ska jag ge mig ut på en löptur, jag hoppas att kroppen reagerar bra på den så jag inte blir för trött, ni får hålla tummarna.

Ang. håret och eventuell klippning så får det vänta till hösten. Nu får det vara långt och blont, känns bra att ha så under sommaren. Nej nu har jag en trött tjej här som vill sova förmiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0