SEMESTER


Hej och ursäkta att jag varit frånvarande IGEN. Nu har hela familjen semester och vi har varit i Dorotea i nästan en hel vecka. Där har vi umgåtts med nära och kära, varit på marknad, varit ut på festligheter och busat.

Nu är vi hemma i Östersund igen och jag och Towe har just varit ute och gungat. Solen skiner men det är inte mer än cirka 10 grader varmt, vart tog sommaren vägen?!

Jag har blivit förkyld och undrar hur i hela friden jag ska kunna springa 11km nästa helg, ja jag hinner nog bli bättre och det får helt enkelt gå som det går, jag kan inte mer än göra mitt bästa. Träningen går rätt okej, har iaf sprungit varannan dag och tagit promenader näst intill varje dag. Ska försöka ta mig ut idag också och då blir det en löptur med barnvagnen.

Trevlig dag alla! Förresten, är det något särskilt ni vill att jag ska blogga om?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0