SOLEN SKINER

Solen skiner och jag njuter av ledigheten tillsammans med familjen. Igår var jag på Pause med fina tjejer och ikväll tog jag och Erika + Towe såklart en promenad till stan för att lyssna på allsång och då blev stoppet Sir Winston, spenderade ett par timmar där med trevligt sällskap. Idag har jag sambon och Towe varit på sportfältet en sväng och kikat på Storsjöcupen, jäklar vad barn och vilket bra väder de fick i år igen :) "Snart" står vi väl där själva och hejjar för fulla muggar på Towe haha, nja några år till tar det nog, men ni förstår nog vad jag menar, tiden går ju så fort ;) Vi hoppas att det blir lika bra väder i morgon, då ska vi fortsätta njuta av ledigheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0