VÅR DAG

Idag började jag och Erika dagen med en löptur, blev 5km i lugnare tempo då kropparna kändes en aning slitna efter de 9km vi sprang här om dagen plus att jag är lite rädd att en förkylning börjat smyga sig på. Men ikväll känns det hyfsat så än ser det ljust ut för ett lopp på lördag :)

Vid lunch åkte familjen till Torgbrinkens Café för att äta lunch med Towes farmor, var mycket trevlig och riktigt gott, kan varmt rekommendera Torgbrinken för er som inte varit där. Efter lunchen tog vi en liten promenad på stan och både jag och sambon shoppade. För mig blev det en adidas jacka som jag bara måste visa er, se bild längst upp och sambon köpte lite grejer på Carlings. Jag provade faktiskt ett par jeans där som satt bra, tro det eller ej haha, men det blev inget köp idag.

Sedan ikväll har jag och Towe varit iväg till min kompis Anna och slingat hennes hår, jag hoppas att det blev bra när hon sköljde ur för då hade vi tagit och åkt hem igen.

En sak som jag reflekterat över idag är att det är rätt livsfarligt att vara ute i trafiken, det dyker upp Norskar på enkelriktade vägar och kör rakt ut i vägarna och fel håll i rondellerna...SUCK.



Kommentarer
Postat av: Emma

Men det var en fin jacka! Jag som tycker om blått :)

2011-07-22 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0