KLIPPA AV HÅRET?

Såhär kring midnatt har jag funderingar på vad jag kan tänkas göra med håret nu framöver (börjar bli dags för något nu) och tänkte att jag kan ju höra med er vad ni tycker och tror. Kom med förslag på frisyr och färg som kan tänkas passa mig, låt fantasin och kreativiteten flöda nu? Jag tyckte att bilden här nedan visar hur jag skulle se ut i en page, då halva håret försvann på bilden genom skuggningen, så då ser ni om ni tycker jag ska klippa av håret eller behålla det långa :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du ser riktigt snygg ut i kort hår måste jag säga! Tyckte även du passade himla bra i mörkt hår :) Svårt det där!

2011-06-05 @ 09:04:54
Postat av: Mickan

Jag tycker du passar i page :)

2011-06-05 @ 10:37:47
Postat av: Anonym

väldigt svårt! du är så fin i både kort och långt!

2011-06-05 @ 12:02:32
URL: http://armgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker att du ska klippa av håret. Jättesnygg i page!

2011-06-07 @ 08:04:34
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska kapa det:) Det växer ju ut:)

2011-06-07 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0