Mycket sedan sist :-)

Ja vad har då vi hittat på sedan sist, jo förra onsdagen åkte vi "hem" till Dorotea och hälsade på fram till söndag då vi tog vårat pick och pack och åkte hem, var härligt att vara där och umgås. Jag hann även vara med på fisketävling, det var spännande trots att jag inte fick någon fisk och därmed INTE var vinnaren av de 10 000:-

Lillan kryper nu mer snabbt fram i riktig krypställning, två tänder har letat sig upp ännu mer och hon sover helt okej på natten (ska man inte säga för då kommer väl den här natten bli katastrofal). Som jag uppdaterat tidigare så har det gått trögt med maten för lillan. Men nu efter lite kämpande så äter hon en portion gröt och en portion fruktpuré på det två gånger om dagen :-)

Idag har vi hunnit med första babysimmet och Towe tyckte att det var roligt, en aning arbetsamt för mamman när ca 10 andra mammor och 10 andra barn skulle trängas i ett pyttelitet omklädningsrum, haha.

Idag har vi minst sagt haft ombytligt väder, när vi traskade till babysimmet så strålade solen och vårkänslorna infann sig snabbt i kroppen, när vi gick hem var det snöstorm och motvind och jag längtade hem till lägenheten, brrr, men det som var bra med det hela var att vi gick drygt 12km idag, duktiga oss. Ikväll har vi varit hos Tinten som fyller år i morgon och som dessutom åker till Thailand i massvis av veckor, önskade henne en trevlig resa.

Något mindre roligt är att snön från taket rasat ner på MIN cykel (som jag köpte 12/5-2010) och hjulet är av, något som dessvärre INTE täcks av vår drulleförsäkring i det utökade skyddet på hemförsäkringen, kan inte annat än säga FAEN.

Nuuu ska jag kika på lite nya kläder.

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0