Tiden går fort och nytt jobb :-)

Tiden går fort och jag försöker uppdatera bloggen men det blir lite sisådär med det ibland ;) Idag har jag och Towe varit på Kyrkis, idag pysslade vi en termometer som ska sitta på hennes rum sedan, ja sedan skriver jag för att först måste det bli hennes rum, just nu liknar det mer en avlastningsplats tyvärr.

Vi har även varit förbi Jennica och Melwin, blev en kaffe på altanen där innan vi drog vidare till Bvc. Trevligt trevligt!

Om ett tag är det dags för Towe att sova igen och då funderar jag på om hon ska få sova i vagnen och jag tar en löptur med henne där i, ja så får det bli. Jag har ju som sagt som mål att springa tjejmilen i höst och ikväll tror jag att hotell bokas ;) Ska bli roligt!

Mer som är på G i mitt liv, jo jag har fått nytt jobb som jag kommer tillträda i höst och innan det ska jag iväg på en utbildning, det blir redan nu i maj. Jag börjar dessutom jobba 2 dagar i veckan nu i maj och då kommer sambon vara pappaledig 2 dagar i veckan.

Nej nu ska jag göra oss iordning för en tur ute i det fina friska vädret.

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej,

vad kul att höra att du gillar mina bilder :)



Tack snälla!



/Janni

2011-04-01 @ 14:53:15
URL: http://www.janni.se
Postat av: Marie Nordin

Grattis till det nya jobbet! Och gu va tiden går fort, tycker det var nyss du och lilla Towe som inte är så liten längre var och hälsade på oss på Vallmovägen! kram

2011-04-02 @ 08:33:37
Postat av: Angelica

Nytt jobb, så spännande. :) Grattis. Och vad är det för nått?



Kram

2011-04-18 @ 22:35:34
Postat av: Sara

♥ Marie- Tack så mycket! Ja visst, nyss var hon liten bebis men inte längre haha :-)



♥ Angelica- Tack så mycket! Jag kommer fortsätta på samma jobb som tidigare fast en annan tjänst. Kommer att jobba som personlig bankman från hösten!

2011-04-18 @ 22:50:41
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0