♥ Towe 6 månader ♥

Bilder: Privata

Idag är det den 8:e mars och det innebär att vår lilla tös blir hela 6 månader i dag, tänk att tiden går så snabbt. Tycker att det var nyss hon kom men samtidigt känns det som att hon alltid funnits här, en konstig ekvation som man aldrig lär få att gå ihop ;) Har fullt upp med denna tös, som ni ser på bilderna så drar hon sig nu mer upp mot bordet och allt annat som hon kan resa sig mot. Det är roligt att det går framåt men man blir ju så nervös för hon förstår ju inte vad det är hon gör också ramlar hon och slår sig, så det gäller att ha koll på henne. Två tänder har tittat fram och jag antar att det kan vara det som stör den vanliga sovrutinen, vi är nu mer uppe med tuppen ;) Igår var det en bekant till mig som skrev och sa grattis till flickan och att det var stort och det kan jag säga att personen har rätt i, det är det absolut största jag varit med om ♥ Grattis vårt hjärta på 6 månaders dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0