8 MÅNADER


I dag blir vårt lilla charmtroll 8 månader, jag förundras fortfarande över hur snabbt tiden går. Jag bara väntar på att hon ska ta sina första steg utan gåvagnen, känns inte som att det är särskilt långt borta. Vad gäller hennes sovrutiner så blev det rätt raserade när hon fick magsjuka för lite mer än en vecka sedan, så nu är vi tillbaka till att hon vaknar och ska ha mat två gånger under natten och sedan vaknar hon klockan 6 och tycker att det är morgon. Så nu hoppas jag att rutinerna snart återgår till hur det var innan magsjukan. Men först måste hon få äta upp sig igen haha. Solen strålar och nu ska vi ta en liten promenad så att Towe får sova.

Trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: fatima - (Isayah's & Eliyah's mamma)

Läste jag rätt :) 8 månader och stående.. guuu vad duktig du är prinsessan <3

2011-05-08 @ 11:56:45
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0