ÄR I STOCKHOLM

Jaa jag vet att ni väntar på en rapport från helgen och bilder som jag lovat. Har gjort iordning ett inlägg men hann inte ladda in bilderna och nu är jag i Sthlm och bloggar från mobilen. Men i morgon kommer jag hem och då ska jag ordna det :) Ja, jag är på utb här och jag kan säga att det är mycket som ska in på kort tid, får se om jag blir något klokare. Men det är trevligt att träffa "kollegor" från andra kontor i Sverige. Jag och två tjejer till åt middag på Vapiano ikväll, mycket mycket gott! Värt ett besök om ni har vägarna förbi Sthlm. Saknar mina hjärtan. God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: EmmaB

Men du, nu är det ju inte så länge kvar tills du är hemma igen.



Elsa har för övrigt en jättefin blå-vit-randig dress på sig idag ;)

2011-05-24 @ 17:44:31
Postat av: Sara

♥ Emma - Nej nu är jag hemma och det är så skönt. I morgon åker vi hela familjen ner till Sthlm och har en helg där :)



Jag kan tänka mig att hon är lika fin i den dressen som i den andra!

2011-05-25 @ 18:19:02
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0