ARBETSDAG


Idag har jag gjort min tredje arbetsdag sedan lillan kom till oss, det går faktiskt bra och Towe myser hemma med pappan två dagar i veckan. Jag kom inte ihåg att man blev såhär trött på kvällarna av att jobba, haha. Vi har haft besök av bästa Erik och Erika också, alltid lika trevligt.

Idag efter jobbet tog jag på mig löparkläderna och löparskorna och packade jobbkläderna i ryggsäcken och löpte hem istället för att ta bussen och i morgon ska jag ge morgonpasset bodypump ännu en chans (jag har en aning svårt att träna sådär tidigt på morgonen).

När morgondagens arbetsdag är över så tar vi och åker "hem" till Dorotea. Så är det någon i Dorotea eller någon mellan Östersund och Dorotea som behöver en ny vagn så kan ni få köpa vår för 2500:- jag lovar att det är ett mycket bra pris, är en Babytravel Amsterdam uttagen hösten 2010, sittdel, hårdlift, skötväska och regnskydd ingår, så skynda fynda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0