Feber och värk

Ja idag fick jag mindre trevligt besök av värk och feber, känner mig dock mycket bättre nu ikväll och det är ju tur för i morgon ska jag börja jobba. Det blir två dagar i veckan (tors, fre) som jag kommer att jobba och Tomas kommer att vara föräldraledig, blir nog bra för oss alla! Så ska vi göra i några veckor för att sedan vara lediga tillsammans under stora delar av sommaren, underbart att få tillbringa så mycket tid som möjligt tillsammans allihopa! Towe har haft magsjuka också, usch och fy vad hemskt det är att se sin lilla vara så dålig och inget kan man göra förutom att finnas med gos, mys,vätska och rena blöjor ;) Men det har gått bra och nu är hon pigg igen. Ja, det var en liten uppdatering från oss. Vagnen finns fortfarande till salu och jag gör ett bra pris om man bestämmer sig snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0