LÖRDAG

I morse vid 7 åkte sambon till Sundsvall för att springa ett lopp och jag och Towe passade på att leka, en trött mamma och en pigg unge var det som satt på golvet i vardagsrummet. Efter lek blev det frukost och sedan lite mer lek.

När det var dags för förmiddagsluren så tog vi bussen in till gymmet och jag passade på att löpa 5km, sedan tog vi och gick förbi VILA där jag fyndade ett par svarta chinos (chang chinos) och en stickad tröja som jag tror blir snygg till jeansshorts i sommar.

Vi tog bussen hem och när Towe sedan vaknade var det dags för lunch. Efter det så blev det mera lek och när det sedan var dags för eftermiddagens sovstund så tog jag och gjorde några diagnostiska test inför SwedSec-licensieringen som jag ska göra framöver.

När Towe sedan vaknade så var det dags för middag och nu busar hon med sin pappa som kommit hem igen. Vad vi ska göra ikväll det vet jag inte än men jag önskar er en trevlig kväll. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0