Morsdag på tåget

Idag är det söndag och i torsdags tog vi tåget till Sthlm hela familjen. Vi har haft en mysig helg. När jag checkade in på hotellet och kom upp på rummet så hade sambon beställt en korg med choklad och frukt till morsdag, gulligt. Idag har vi spenderat mest hela dagen på tåget och snart är vi hemma igen. Towe har varit så duktig och just nu har hon somnat på sitt säte, så i natt är det väl vi som får vara vakna, haha. Ja nu har ni fått lite info från mig så ni inte tror att jag slutat uppdatera :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det går bra att åka tåg, vi ska ju åka ner till Uppsala på torsdag. Jag, mamma och så Oscar+Elsa. Det blir spännande!



Lyxigt med frukt och choklad på rummet :)

2011-05-29 @ 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0