SOL

Vilka härliga dagar vi har haft här i Östersund (och säkert stora delar av Sverige) under en tid nu, tom så jag hunnit få lite färg fast jag inte suttit och solat. Idag tog jag och Jennica en promenad med vagnarna in till stan så att jag kunde fynda ett par kavat skor (helt nya) till Towe och en Sack n Seat för sammanlagt 60:- av en tjej här i stan, köpte även en ny "skötväska" på Stadium för 99:- sedan traskade vi hem igen och spenderade dagen på altanen. Nu sover lillan och jag tog mig en kort löprunda, skönt. I morgon är det dags att jobba igen, roligt :) I helgen åker vi "hem" till Dorotea. Då ska jag träffa nära och kära och jag ska ÄNTLIGEN träffa min kära vän Therez.


Kommentarer
Postat av: Therez

Nu är det inte länge kvar till vi ses! Längtar! Många kramar!

2011-05-12 @ 23:11:54
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0