Stockholm Marathon 2011

Idag kände jag att jag behövde en nystart på träningen efter föregående vecka. Blev så peppad när jag såg alla duktiga löpare på Stockholm Marathon, blev tom sugen på att själv springa nästa år haha. Sambon och två av hans kompisar sprang i år och jag är riktigt imponerad måste jag erkänna. Ja ja, nu ska jag inte skena iväg i tankarna, först och främst ska jag satsa på att springa Jämtland på fötter och Tjejmilen, sedan får vi se hur detta med löpningen utvecklas, vem vet, jag kanske inte orkar mer än 1mil och Stockholm Marathon är 4,2mil, ja ni hör, det är ju inget man gör på en handvändning.

Ikväll blev det iaf så att jag och Erika plus Towe i barnvagnen tog oss ut och sprang 8km, är så glad att vi kan peppa varandra att ta oss ut, helt kanon. Köpte mig även ett par klassiska cykelbyxor på H&M idag, grymt skönt att springa i måste jag säga. Bild på det kommer inte, haha ;)

Hoppas att ni har en bra kväll.



Kommentarer
Postat av: fatima

Du är så duktig du <3 Nu blev jag lite peppad!

2011-06-02 @ 17:26:31
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0