TJEJKVÄLL

I lördags åkte jag in till stan och umgicks med goda vänner. Vi lagade middag vilken bestod av kesopaj med körsbärstomater och sallad, efter middagen spelade vi lite Buzz för att sedan sjunga en massa Sing Star, det är väl bra roligt ibland, haha. Kvällen gick fort och vi bestämde oss för att gå ner på stan och besöka Olearys, vi alla var nog rätt överens om att vi kände oss alldeles för gamla för krogen och när klockan närmade sig halv två åkte jag hem. Men det var en rolig kväll och nästa gång tror jag vi håller till i Lugnvik :) Jag lovade bilder igår så här kommer några från kvällen, nu när jag suttit och kikat på bilderna känner jag att jag vill visa tjejerna bilderna innan jag lägger upp dem. Men några kommer här:

Foto: Alla tjejerna (Pernilla, jag, Emma och Anna)

Foto: Mammorna (Pernilla, jag och Emma)

Foto: Jag träffade min vän Anna på krogen, så Anna och jag

Foto: Anna och jag


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jäklar vad brun du är, och vad sjukt vit jag är :O Kul med bilder i vilket fall! :)

2011-05-25 @ 20:50:22
Postat av: Fatima

Ser ut som en toppen kväll =)

2011-05-28 @ 02:29:29
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Emma

Håller med, skoj med bilder! Men jag kan tänka mig att det finns ett gäng som kan behöva "godkännas" av alla inblandade först innan dom blir officiella, hahaha ;)



En kul kväll var det!

2011-05-29 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0