VÅR DAG


Vad har vi gjort idag, jo vi började dagen med en förmiddagspromenad med Jennica och Melwin. Sedan tog vi bilen jag sambon och Towe och åkte till Maxi för att handla. Efter handlingen blev det lunch för Towe och fika för oss i solen på den nybyggda altanen hos Jennica, mycket trevligt. Tänk om det kunde vara varmt och sol varje dag ;) Sedan tillagade jag middag medan sambon tog en löptur. Blev hemmagjorda hamburgare med chilismak, mumsigt tyckte vi alla, ja Towe tyckte väl att sin mat smakade sådär. Till henne hade jag lagat köttfärs, makaroner och grönsaker. I morgon är det dags för mig att jobba igen, två dagar sedan är det helg och nästa vecka börjar jag min vecka i Stockholm och där vankas utbildning, shit, bäst jag går och läser lite. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0