Hur går det?

Ja men ursäkta dåligt bloggande, men med en hand går det inte så snabbt att skriva så det har blivit dåligt med det ;) Med handen går det bra och än så länge går det över förväntan.

Idag började jag jobba igen efter mammaledigheten, innan så har jag ju bara jobbat 2 dagar i veckan, gick bra för mig på jobbet och för Towe har det gått strålande. Helt plötsligt blev hon så stor min lilla lilla flicka.

Nu när ni följt mig ett tag måste ni väl våga ställa lite frågor, så kom igen nu, fråga på?!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Okej, jag slänger in en fråga! När får man se bilder på nya köket? ;)

2011-11-07 @ 20:45:08
Postat av: Sara

Pernilla - Jag lovar att bilder kommer när köket är klart, haha. Saknas fortfarande en dörr, täcklist till ovanskåpen och fog på kaklet ;)

2011-11-08 @ 23:26:58
URL: http://sara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0