Lilla skruttan <3

Lillan har blivit så stor. Har börjat prata som smått, mamma, pappa, titta där, titta, oj, tutten är några av orden man kan urskilja ur allt babbel.

Börjat försöka klä på sig, går inte så bra alla gånger men hon försöker ju iaf, det är ngt som de får lära sig på dagis. Tänk så fort de snappar upp saker och ting.

Sovrutinerna klagar jag inte heller över, sover från kvällen fram till morgonen då det är dags att kliva upp, tack tack ;)

Ja, snart blir lillan 15månader, tiden rusar iväg.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Prinsessan dåå, stor flicka. tiden rusar.

2011-11-23 @ 23:06:47
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Elin - mamma till Ella och bebis i magen

Åh tack så mycket! Jag ska passa på att kika in din blogg också! :)



Jag har en Canon eos 400d och ett 50mm f1,8 som jag nästan alltid använder. Inte den nyaste kameran, men den funkar bra! Kram

2011-11-24 @ 14:18:24
URL: http://risgrynet.blogg.se/
Postat av: Tess

Ååå, nu är det verkligen länge sedan vi sågs... :(

2011-11-24 @ 17:43:36
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Mickan

Nej tack och lov har jag inte gjort det..än :) Henrik är ingen vidare gottegris vilken bidrar till den positiva trenden (viktnedgång) Annars har jag nog ingen hemlighet att dela med mig utan förutom att hålla sig borta från socker så gott det går.



Pussa towis från mig :) Kram

2011-11-25 @ 19:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0