Kör på en 5-dagars diet

Bild: Nutrilett.se

Yes, idag påbörjade jag en 5-dagars diet. Denna diet kan du läsa mer om på nutrilett.se. Jag äter alldeles för få gånger per dag och denna diet går ut på att äta 6 mål om dagen. Så nu håller jag tummarna att detta kan ge mig en "nytändning" att försöka nå mina nya mål såhär efter Tjejmilen.

En sammanfattning av denna första dag är att jag är hungrig, konstigt med tanke på att jag äter mer än jag gör en dag utan dieten. Men jag antar att förbränningen kommer igång, lär ju ha gått på sparlåga ett tag haha. Ja jag tänkte att ni skulle få ta del av mina resultat efter dessa dagar.

Ja nu är det bara för er att hålla tummarna ;)

Kommentarer
Postat av: fatima och prinsarna.

SKojj.. själv har jag också kört igång.. pallade förra veckan efter sjukhus beskedet.. men nu är man på G.. Kram och lycka till.

2011-10-11 @ 01:00:06
URL: http://Www.mina-prinsar.com
Postat av: Kia

Du kämpar på bra du! :) Själv undviker jag allt vad som heter dieter att göra! ;)

Jag tror ändå på att kroppen ska äta vanlig mat och att man ska röra på sej mera!

Dock går de väldigt trögt med viktminskningen här. Men jag inbillar mej själv att jag bygger lite muskler med! ;)

2011-10-11 @ 12:34:31
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0