Resultat 5-dagars diet

Jag lovade er lite resultat efter dessa fem dagar. För det första känner jag mig hungrig så jag började dagen med frukost, vilket jag nästan aldrig gör. Sedan vid lunchtid så var jag hungrig igen så då åt vi lunch, kanon. Nu måste jag bara hålla i detta. De rent kroppsliga resultaten kan ni läsa nedan (säkert en hel del vätska som jag tappat eftersom det bara gått 5 dagar). Helt okej iaf :) Har ni några frågor så ställ dem så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Överarmen -0,9cm
Bröst +-0cm
Midja smalaste stället -1cm
Mage tjockaste stället -2cm
Höft -3cm
Rumpa -2,5cm
Lår -1cm
Ovanför knä -1,5cm
Vad +-0cm

Ca 1-1,5kg minus


Kommentarer
Postat av: fatima och prinsarna.

Oh vad kul att få se.. jättebra att ta mått för att det visar med på ngt sätt.

2011-10-16 @ 10:14:53
URL: http://Www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0