Hur jag lägger upp utmaningen

För att förtydliga utmaningen så tänkte jag berätta hur jag ska lägga upp det. När man kikar på målen så kan dem kännas mastiga så därför bryter jag ner dem först på 3v och sedan på 5 dagar (ja jag räknar inte med att man gör varje dag). Såhär ser det då ut för mig:

Varje dag ska jag göra 1min och 30sek planka för att nå målet.
Varje dag ska jag göra 20st armhävningar för att nå målet.
Varje dag ska jag göra 13,3st "kissande hunden" för att nå målet. (kissande hunden är precis det som Nina skriver i kommentaren under utamningen.
Varje dag ska jag göra 13,3st rygglyft för att nå målet.
Och varje dag ska jag göra 20st situps för att nå målet.
Mitt personliga mål blir då 0,5kg i veckan.

Som ni ser blir det då inte så mycket när man bryter ner målen och gör man fler av varje så gör ju inte det ngt utan det blir en bonus. En sida som är bra om man inte orkar skriva ner allt på papper är www.funbeat.se. Blev ni klokare? Annars, tveka inte att fråga.

Nu kör viii...kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Grym du är.. Jättebra övningar.. har glömt bort kissande hunden måste börja göra den :)

2012-01-12 @ 15:50:22
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Tess

Går inte att kommentera det senaste inlägget så jag gör det här istället...



Väntar ju med spänning på att få se resultatet av målningen =)

2012-02-15 @ 17:16:12
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0