Fitnessfighten dag 13/30

Ja nu har jag varit på utb i Sthlm två dagar. Vi bodde ute på Näsby slott. Jag blev positivt överraskad av maten som serverades, så inga problem med lunch och middag. Mellanmålen blev värre, fanns kakor, bullar etc, men även frukt, så det fick bli mitt val under dessa två dagarna. Nu blir det till att kämpa, är inte riktigt nöjd med första invägningen. Kan ju ta och dela med mig av resultatet, -0,5kg (inte nöjd) och -4cm i midjan (mätt rakt över naveln och det är jag nöjd med). Så nu är det bara att kämpa vidare :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Bra jobbat!:) vikten är ju egentligen oväsentlig, det är ju måtten som visar sanningen. :D Kämpa på...

Svar: Tack vännen!
Sara

2012-06-14 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0