Fitnessfighten dag 20/30

Hej alla flitiga läsare! Som ni ser så har bloggen ekat tomt, jag kommer inte in via min blogg.se App av ngn anledning, väldigt irritersamt iaf. Vad händer här då. Jag har inte varit helt 100 pigg de senaste dagarna men håller mig till maten och har avstått träningen i 2 dagar, men ikväll körde jag igen. Känner på kroppen att det händer saker och i dag när jag handlade nya byxor fick jag gå ner en hel stl :) Mer då, jo nu har jag snart varit hemma i 3v efter semestern i Grekland, här hemma har det nästan regnar konstant vilket innebär att den fina mörka bruna färgen jag hade håller på att försvinna, nu vill jag ha sol och värme. Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

heja dig! Visst är det fantastiskt KUL när man känner resultaten!

Bara några dagar kvar nu! :-)

Svar: Verkligen skoj, men jag har nog kunnat ge mer dessa dagar, men jag känner att jag kör på som jag kan leva frammåt, men resultaten kommer iaf och det är skönt :) Hur går det att fortsätta efter fighten? Du kör på och fortsätter få resultat? Kram
Sara

2012-06-21 @ 11:16:49
URL: http://sojf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0