Halsfluss och träning

Lillan har fått halsfluss, så idag ska vi börja med penicillin. Tur jag tjatade till mig en tid på hälsocentralen. Vill ju att lilla gumman ska få bli frisk så snabbt som möjligt. Så idag blev det VAB för mig och det blir det i morgon också. På torsdag är sambon hemma och på fredag är det min tur igen. Vi håller henne hemma hela denna vecka så får vi se hur hon mår nästa vecka, men visst bör det vara bra då, någon som har erfarenhet?!

När sambon kommer hem ska jag bege mig ut på en löptur, håller på att bli tokig på mig själv. Varför tillåter jag mig att gå upp i vikt? Jag vill inte väga pyttelite, men jag vill och behöver tappa ca 5kg vilket skulle vara en fullt normal vikt FÖR MIG. Jag ska tatuera mig i april och åka utomlands med min mor i slutet av maj och nu inleder jag "operation Tajta till magen och tappa några kg" ;) Så nu vet ni vad ni kommer att få läsa om. Jag ska även ta lite bilder så jag kan se resultatet. Pepp till mig, det lär behövas.

Kram på er!

Förresten, någon som vill delge lite fina texter som är tatuerbara, gärna på svenska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0