Tandläkaren

Började morgonen med ett tandläkarbesök, den årliga kontrollen. 900:- fattigare och även några trandstenar färre ;) Har aldrig haft några hål men när jag var gravid dök det upp ett på en visdomstand, så nu ska det lagas, tanden är så fin och det är ett så litet hål, så att dra den tyckte inte tandläkaren var det bästa alternativet idag. Ja det var min start på dagen.

Nu är jag hemma med vår älskade dotter som trots halsfluss är på bushumör :) Skönt att hon ser piggare ut redan.

Trevlig dag, kram.


Kommentarer
Postat av: Augustifamiljen

Själv sköt jag upp besöken så pass länge att jag tillslut fick så dåligt samvete och sköt upp det av den anledningen istället. Och med 1,5 graviditet samt lite för många kakor här hemma slutade det med lagning av tre hål ;) Men skönt att det är gjort iaf!



Tack för pointen om vagnen förresten, tur att jag också är kort, hehe

2012-03-14 @ 21:39:01
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0