Förra inlägget

Haha, ja ni, förra inlägget skrevs förra måndagen och INTE i dag. Då jag endast bloggar från mobilen vill det till att appen fungerar som den ska.

Ikväll sitter jag iaf i soffan och slötittar på tv, lillan sover sedan ngr timmar och sambon tapetserar våran "mellan" hall. Ska visa er hur fint det blir när han är klar.

I helgen var vi "hemma" i Dorotea och firade min mor på hennes 50 års dag, var trevligt.

Till helgen kommer en av mina systrar på besök och sambon åker på träningsläger med golfgänget.

Hur går det med träningen och vikten? Ja jag pendlar fortf ett par kg upp och ett par kg ner. Kommer att testa på ngt nytt i juni men mer om det när jag kör igång, fokus kommer iaf vara att stärka kroppen och forma den, håll tummarna :)

Trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0