World of shape

Japp, än en gång kör jag world of shapes 30-dagars program. Förra gången var det fitnessfighten som jag körde, denna gången är det kick-start, det fungerar på samma sätt men man tävlar inte :) Idag är jag på dag 5 och har därmed 25dagar kvar. Den största omställningen för mig är att äta så ofta, sex ggr per dag. Sedan var jag grymt sockerberoende innan jag körde igång och det är också jobbigt nu, skulle gärna sätta i mig en påse chips, det var av den anledningen jag körde igång nu i maj, för att bryta den trenden och hitta nya vägar. Jag ska dela med mig av mina resultat på vägens gång. 5 dagar till första väg och mätdagen sedan start. Vi hörs :)

(Bilden idag är från mitt sista mellanmål)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0