Ramlat ggr 3 gravid

Japp, ni läser rätt. Jag har ramlat inte mindre än 3ggr under senaste månaden. 

Första gången halkade jag till utanför biostaden och lyckades endast sätta ner det vänstra knät i marken, pjuh. 

Andra gången ramlade jag precis utanför våran dörr, lyckades även denna gång parera och sätta ner höger knä i isen, såklart så hårt att byxan fick hål över knät. 

Tredje gången en aningen värre, och hör och häpna, det va inte ens ute utan i en gång som har plank. Pang boom och brak, där låg jag raklång på mage, men lyckades aldrig slå i magen i marken, va båda knäna och armbågarna som fick ta smällen, ja detta hände igår, tror att jag sträckte ryggen en aning men annars hoppas jag att det gick bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0